Naar de kapper
Een bezoek aan de kapsalon voor een fris nieuw kapsel is voor een heleboel mensen een uitje en ervaren het als prettig, maar voor anderen kan het ook een crime zijn. Hoe kan dat? Meestal heeft dat te maken doordat er weleens iets "mis" is gegaan.
Iets dat veel voorkomt is bijvoorbeeld dat er meer van je haarlengte af geknipt is dan dat je had gewenst of dat het eindresultaat van je kapsel er eigenlijk toch iets anders uit ziet dan dat jij misschien in gedachte had.
Ik kan me voorstellen dat je door dit soort situaties niet zo graag naar de kapper gaat, maar eens zul je toch weer een keer je slechte punten moeten laten knippen. Belangrijk is dat je samen met je kapper op 1 lijn zit, dat je elkaars taal begrijpt.
In de video hieronder behandel ik 5 punten waarbij er weleens wat mis communicatie kan ontstaan tussen de kapper en de klant én geef ik je tips die je zelf kunt toepassen om teleurstellingen te voorkomen.
Vond je deze haar video leuk om te zien? Abonneer je dan geheel gratis op het YouTube kanaal van Dazzling Beauty om als eerste op de hoogte te zijn van een nieuwe video!
Het artikel over haarkleuren en huidskleuren vind je waarschijnlijk ook interessant om te bekijken.
"The most important thing a woman can have is a damn good hairdresser"
Zit jij ook op Instagram? Volg @dazzlingbeautybytessa inclusief #haartipsvandekapper